Nuffnang Gadget

March 14, 2008

Posing Hari Jumaat lak....

semalam (sebelum pergi kerja) ....


papa : ma, esok gosokkan baju melayu pa... baju yang pakai nikah haritu....

mama : ok, nanti ma gosokkan...

pagi tadi....

mama : pa, apsal pa nak pakai baju melayu lak.... macam nak pergi nikah ajer... baik pa cakap betul-betul.... (sambil buat muncong muncung panjang..)

papa : sajer jer.. dah lama tak pakai....

so disebabkan en ajip bersemangat dengan baju melayunya, so aku pun tergedik-gedik lah nak ambik gambar..... laki ku itu, hmmmm layan kan ajerr haha.....

.... alah, harini tak sedondon lak... aku color purple, en ajip color kuning....

... ni nak wat posing manja, tapi kepala papa tak nampak lak hehe....


3 yang komen:

@in said...

hamboii..posing sakan je sekarang. ni mesti aura berposing aritu melekat lagi ni...hehehehe....
macam terpandang jejaka berbaju melayu itu di dewan theatrette.

Mamy Adam Kimy said...

Hamboiii kemain sakan skang ko duk beposing ek hehe. Nasib hubby nak melayan, sama naik lak tu wakaka. Aku pg2 duk bekejar nak pi opish kes lambat, ko siap leh posing2 sakan, Terer terer :)

~~@lyci@~~ said...

ain
ooohh, mesti dia tgh interframe kat dewan theatrette tu haha...

mamy adam
pagie2 adalah saat yg paling indah utk bermanja hehe... larikkkkkkkk

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com