Nuffnang Gadget

March 13, 2008

Sebelum Pergi Kerja....

korang ingat tak yang entry sebelum ni aku siap cakap lagi yang aku dah kemaruk nak berposing kan... ha pagi tadi aku telah berjaya memujuk en ajip supaya mengambil gambar aku... kesian kat en ajip, layankan ajer perangai wife dia nie haha.... tapi yang herannya, suamiku ini yang bergambar sakan.. huh, macam-macam.......

... ni gambar yg 1st.. tapi tak nampak muka papa lak huhu.....
.... ok next pic.. nasib baik nampak.....

.... ni aksi manja-manja lak hehe....

.... ni konon-konon en ajip nak ambik gambar kandid.. tapi dia tak tau yg wife dia nie sentiasa ready depan kamera hihi....

.... mama lak ambik gambar pa tgh sarapan... huh, isteri mithali tak aku... siap masak nasi goreng lagi utk suami....

.... model iklan susu nestle haha....


.... papa lak nak ambik gambar kat kereta... cantik kan view pagi-pagi ni... disimbahi cahaya lampu lagi... macam YB baru lepas menang pilihanraya hehe...

nota alycia : best-best.... lepas ni boleh posing-posing lagie yer papa... mak kat dalam pun geleng kepala ajer tgk tengok perangai anak dan menantunya hahaha...

2 yang komen:

Anonymous said...

pict dlm bilik :
- Kamu mmg ngadas2
- kamu mmg kemaruk amik pict

pict tgh bfast :
- pening pale mak tgk karenah anak n menantu die
- Model susu tu mmg gila bergambar gak
- Mithali tol coz msk ns grg utk suami

pict kat keta :
- Model ensem cm YB baru pas election
- tayang sport rim baru pas tyr meletop aritu


~aku yg suka bergambar gak tp x senyum~

~~@lyci@~~ said...

hahaha... sian kan papa dapat wife cam ma nie.. redha ajer....

haahlah pa. pa ambik gambar kat kereta tu mcm YB yang baru lepas menang pilihanraya huhu....
(huh, dlm hati nak tunjuk sport rim rupanya.. patutlah beriya-iya suruh ambik gambar... apa la..)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com