Nuffnang Gadget

April 10, 2008

Rally Movie....

entry lepas aku ada ceritakan aktiviti best masa hari Ahad haritu.... berdasarkan gambar yang disertakan (puiii, ayat skema giler... :p) korang mesti dapat mengagak aktiviti aku adalah menonton wayang.... best best, itulah permintaan aku selama dua bulan lepas kawin tu.... nasib baik haritu terlaksana jugak..... impian jadi kenyataan... siap merengek-rengek kat en ajip lagi "alah papa ni, jomlah kita kuar tgk wayang macam zaman kita cinta2 dulu.... makan popcorn sama-sama hahaha.."

kitaorang plan pergi tengahari, lepas aku siap masak smua.. plan nak lunch kat luar ajer... masa tu mak aku takda kat rumah pergi kenduri kawin... tapi bila dah masak, laparlah pulak... yelah, masakan isteri mithali hehe.... lepas makan siap-siap en ajip call sepupu dia ijam cakap nak keluar gi tgk wayang... ijam pulak kata dia book kan tiket ramai-ramai kul 7.40 nanti.. what??? 7.40.. skrg baru pukul 1.30.... long time to go... aku dah siap-siap buat muka masam dah.. yelah, dah siap mekap-mekap smua, rugi ajer mekap aku haha.. pastu en ajip kata oklah.. jomlah kita kuar dulu.. tgklah citer apa-apa yg patut... aku pun dgn girangnya kata yahoooooooooooo... !!

sampai kat Jusco S2 pergi kat kaunter tiket.. tgk citer apa yang best.. so kitaorang pilih cerita 27 Dresses... nati kul 7.40 pulak tengok Evolusi KL Drif... bestnya, satu hari dapat tengok 2 movie...


27 Dresses ni memang best.. romantic comedy... memang sesuai ngan jiwa aku yg ala-ala jiwang gitu.... feel aku tgk citer tu memang syokk giler.... relex ajer.... so bagi korang yg tak tgk lagi, sila lah tgk.. aku bagi 4.5 bintang.....


... time ni memang teruja tengok Jess dgn dress-dress tu.... dalam cerita tu smua ada 27....

.... yang ni yg ke-28... opss, korang jgn tertipu.. cuba tgk betul-betul wajah tu.... masa tu pun aku berangan gak memakai dress.. sib baik dapat pakai masa kawin dulu hehe....


Evolusi KL Drift pun best jugak.... sebagai pengarah muada aku rasa Syamsul yusof berjaya menjadi dan bakal menjadi pengarah terbaik suatu hari nanti... memang best tengok aksi-aksi drift dalam cerita ni.. lagi-lagi ada shooting kat Putrajaya... masa aku pergi kerja lalu kat tempat drift tu, terasa nak drift pulak hehe.... so untuk cerita ini aku bagi 4 bintang...

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com