Nuffnang Gadget

April 7, 2008

Suprise.......

wahhhhh, dah bulan April dah... best-best.... ni lah bulan yang aku tunggu-tunggu... sebab bulan ni besday aku..... 18 April... ha, aku ulangi 18 April... sila ingat yer korang... jangan lupa wish pulak hehe.... gila publisiti betul aku ni...


semalam keluar jalan-jalan dengan my laling sempat lagi pergi usha hadiah besday... uih, en ajip dah siap belikan lagi korang.... tapi tak dia dah warning tak boleh bukak sampai 18 haribulan... pagi tadi dia siap ambik lagi hadiah tu sorokkan dalam almari dia.. hui, kijam betul lah papa ni....



0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com