Nuffnang Gadget

April 18, 2008

Thanks Papa...

korang ingat lagi tak dulu aku ada buat entry pasal Suprise kan ... malam tadi pukul 12.00 lebih baru dapat.... orang tu ambik dekat dalam almari dia haha..... thanks pa... luv u so much much muchh.. mwahhhhh......
.... pagi tadi aku telah paksa en ajip ambik gambar aku dgn hadiah ini haha...

... thanks pa...

dan aku jugak telah mengorder kek besday untuk aku sendiri haha, poyo ajer aku kan...... comel ajer kek tu.... order dari kak ana .... orang kat rumah smua pelik aku bawak kek tu hari selasa... smua kata eh, harini 18 haribulan ker???... alah, biarlah.. aku sajer jer order cepat-cepat.. biar diaorang ingat sikit besday aku haha....
dan suprise jugak semalam aku ter'rajin' pulak buat kek coklat.... uihhh, bukan buat kek utk diri sendiri pun.... cuma teringin ajer nak makan kek coklat hasil buatan sendiri.. lama dah nak buat.. lagi pun nak jamu kawan-kawan kat opis... untuk member opis ku, tunggu.... aku ada suprise untuk korang... tunggu 29/4 nanti....
.... bergaya dengan selendang baru... sebenarnya lama dah en ajip belikan.. tp sajer jer nak tayang harini wakaka.... trus bawak gie opis...

7 yang komen:

Faizah_Haris said...

hepi besday to uuuuuuuuuuu!
hepi besday to uuuuuuuuuuu!
moga panjang umur dan dimurahkan rezeki ek....

lawaaa selendang tu....

Anonymous said...

uih..
sonoknya kamu..
dapat adiah..
hehehhe..

hepi besday ya..
syg kamo..


~aku yg dh pandai pilih n beli selendang pompuan~

~~@lyci@~~ said...

faizah
hai, nice knowing u..
thanks ya.... senang2 jenguklah kat sini :)

papa
luv u too...

viruspadu said...

cantik la selendang tu zura

~~@lyci@~~ said...

aunty virus
selendang tu en ajip belikan time jualan puspanita haha...

kecik said...

hepi bedey babe....moga selamattttt segalanyer..

aiseh...takkan aunty virus tak pasan kot selendang tu kalau kat jualan puspanita..

alia said...

he bezday...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com