Nuffnang Gadget

April 2, 2008

We Are MUFC....- Part III

haha.. aku telah memaksa en ajip membeli kan aku sticker kereta MU.. kesian dia terpaksa melayan perangai wife dia ini...

tapi yang tak bestnya siap bagi syarat lak tu.... en ajip kata kalau nak sticker MU kena tengok game sampai habis.. jangan nak tengok 1st half ajer.... kalau tak sticker tu nanti potong setengah....

ok, janji tengok game sampai habis... tapi sayang, yang pagi tadinya game tak dapat tengok... tapi kira oraitt jugak lah kan ma tolong kejutkan pa..... itu kira MUFC jugak lah kan sayang hehehe....

p/s : bulan depan nak beli bantal kereta dgn yang letak kat belt tu pulak....

.... kat cermin depan....


.... kat cermin belakang...


3 yang komen:

kecik said...

Same la ngan aku ponnn...hehehe..
Tapi tak kisah la kann..en.atoi pun kate takpela, tido la..nanti nak bangun pagi gi keje...

Anonymous said...

huh..
sticker dh beli..
tp,
still gak xtmnkan pa bola..
apa ar..
kuciwaaa...

tp kira dimaafkan la..
coz kejutkan pg td..
hehehe..


~Aku Yg Ngntuk Tgk Bola Pg Td~

~~@lyci@~~ said...

kecik
mcm nilah kehidupan isteri yg hubbynya peminat bola haha..

papa
ok apa ma kejutkan pa pg tadi.. kalau tak mesti pa dah mis gam tu tau.. kira ma berjasa jugak lah hehe..

~ Aku Yg Kejutkan Org tu Tgk Bola ~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com