Nuffnang Gadget

April 14, 2008

Wife No. 2 En Ajip dah Sihat...

hari Jumaat lepas en ajip dah terlepas dari berkabung...
sebanya wife no.2 dia dah sihat dah.. dah keluar dari wad...
tu yang di senyum sampai kat telinga tu...
jomlah kita abadi kan kenangan en ajip ngan wife no. 2 dia ni...
layannnnnn....


... orang nak ambik gambar wife no.2 dia, papa sibuk ajer nak interframe... tuan-tuan dan puan-puan, sila abaikan objek disebelah kereta itu yer...


... peh, posing tak hengat en ajip ngan wife no. 2 dia... lupa yer kat yang no. 1....


... aik, mana bole no.2 ajer nak interframe.. no. 1 pun nak jugakk.. ni kalau papa tak kasi chan ma posing, ma wat muncung panjang....

2 yang komen:

Anonymous said...

gumbira tol bila BINI NO 2 dh sihat..
huhuhu..

tp sedey gak..
coz xleh jd MAM BESAR...
hahhaha...

uih..
lawa tol pict tu..
pict kaki n betis b4 kena lumpur..
lumpur nk selamatkan awek xcident.
hahahah..


~aku yg nk drive elok2 pasni~

viruspadu said...

alololo

dah siap dah kete dia ek

pasti bawak kete 30km/j je lah ek hehehehe

ntah bila nak smpi gitu hiks

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com