Nuffnang Gadget

May 26, 2008

Kursus @ Cherating

bulan ni rasa bulan yang paling sibuk sangat...
baru ajer balik dari kursus kat Terengganu dulu, dah kena pergi kursus lagi kat Cherating..
kali ni aku pergi Kursus Protokol dan Etika Sosial di Best Western Suria Beach Resort, Cherating...
Kursus 3 hari dari 20 - 22 Mei 2008..
biasalah orang gomen ni kan..
kursus kenalah jauh-jauh baru lah dapat berehat..
kalau kursus kat ofis ajer nampaknya tak jadilah kursus, kejap kejap ada ajer yang call...

aku pergi togeteher dengan ofismate aku CT ... dapat bilik pun together-gether..
apa-apa pun kursus kat sini best sebab dekat dengan laut..
tapi yang tak best services makan dia...
makanan pun kureng sikitlah...
so, sapa-sapa yang nak datang kat sini aku advise kan jangan lah datang...
baik carik tempat lain lagi hehe...

kesian kat en ajip kena tinggal lagi huhu...

~ aku yang kena jadi model pakai selendang masa kurus ~

... cantikkan pantai cherating.. petang2 mcm ni mmg best mandi-manda...

... inilah resortnya...

... posing with Ct..

.... ukir nama atas pasir lagi hihi...

2 yang komen:

InT@N said...

best nye pntai cherating... suke r pantai2 ni...
nyaman... lg suke pulau2..haha

~~@lyci@~~ said...

memang best duk kat pantai..
leh release tension...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com