Nuffnang Gadget

May 6, 2008

Majlis Perkahwinan Ejit

Tarikh : 3 Mei 2008 (sabtu)
Tempat : Kg. Chin Chin, Jasin, Melaka


kami sampai dalam pukul 12.45 tengah hari.. time ni ramai lagi yang tak datang.. dengar-dengarnya en ajip kata diaorang nak buat Reunion UiTM Arau.. peh, mesti ramai gila kan... yelah, masing-masing dah duk jauh, jarang-jarang dapat jumpa... aku tak kisah lah, leh gak kenal-kenal ngan member en ajip... yelah, diaorang pun nak jugakkan tengok wife en ajip ni.. sebab masa kahwin kitaorang dulu ramai gak yang tak dapat datang... mesti diaorang kata aku comeiii kan, hihi perasannn.... tapi yang penting aku dapat jalan, fullstop.

masa kami tengah makan, baru diaorang sampai.. nampak lah ramai-ramai ahli rombongan cik kiah.. aku tak kenal sangat member2 en ajip ni.. ada lah yang aku kenal macam baya, mamak, ilah, awin, ejit... itu pun sebab pernah jumpa dulu masa majlis kahwin gak... apa-apa pun, diaorang smua memang bestt... boleh buat geng jugakk...

petangnya diaorang plan gie rumah tumpangan yang Awin dah sediakan...
lepak-lepak kat sana....
ok, jom layannnnn...





... tengok tu, bila dah ramai-ramai kepoci lah kan...

... pasangan pantin sedang berarak... time ni teringat time aku dulu.. memory lane betullah hihi...

.... boys group posing ngan pantin....


.... girls group pulak... smua control cun...
... mcm biasa, kalau dah en ajip jadi kameraman, mesti fokus kat bini dia lalalalala....

.... Balqish yang comeii...

.... en ajip yg suka bikin havoc.. baru tau papa diaorang cakap papa ni masa study dulu nakal ekkk... leh interview ma lak mcm mana leh kawan ngan pa.. haha, mcm2....

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com