Nuffnang Gadget

May 8, 2008

Papa, Nak Gie Zoo...

ok, sambungan dari entry Majlis Kahwin Ejit ...

lepas majlis tu diorang pakat ramai-ramai nak gie lepak kat rumah tumpangan yang Awin dah sediakan.. peh, siap ada rumah tumpangan lagi tu, kelasssssssss.... kat situ duduk borak-borak.. almaklumlah, masing-masing dah lama tak jumpa.. banyaklah cerita kan...



dan tetiba diaorang cadang aktiviti seterusnya gie Zoo Melaka...
hui, teringat zaman sekolah dulu buat lawatan kat zoo....
tapi aku rasa pergi zoo kali ni lagi meriah kot...
sebabnya dulu zaman sekolah mana ada kamera..
pergi zoo setakat tgk binatang ajerlah...
tapi sekarang ni dah ada kamera digital...
setiap saat dan ketika pun leh berposing haha...
kalau budak-budak tengok mesti kata eiii, macam jakun ajer akak tu...
alahhh, peduli apa aku.. kamera aku kan, suka hati aku ler haha....
ok, jom kita tengok gambar-gambar kat zoo...
tapi biasalah kan, dalam kamera tu banyak gambar aku ngan en ajip ajer lah...
kami kan pasangan yg gila posing kan papa kan haha....



p/s : time ni gie zoo pukul 5.00 ptg.. binatang kat situ pun mcm pelik ajer tgk ada rombongan cik kiah... binatang yg dah nak masuk tido tu pun malas ajer nak melayan haha....



.... mula-mula mestilah gambar kami dulu kan....


... Inilah geng rombongan Cik Kiah yg tak sabar-sabar nak melawat zoo....

.... en ajip & the gang....




0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com