Nuffnang Gadget

June 16, 2008

Happy Father's Day...

masih belum terlambat untuk aku wish Selamat Hari Bapa kepada bapa-bapa dan yang bakal bergelar bapa... selalunya bila time Hari Bapa pasti aku akan berasa sedihh sebab ayah aku dah tiada lagi di dunia ini.... tahun ni genap 4 tahun allahyarham meninggalkan kami semua....

" Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah segala dosa-dosa ayah ku... dan KAu tempatkan lah ayahku dikalangan orang-orang yang beriman dan bertakqwa.. di kalangan insan-insan yang Kau kasihani.." . Amin......

oh ya, tidak lupa kepada bapa mertua ku, Mohd Ali bin Adam..

dan yang terisitimewa sekali buat papa ku... Happy Papa's Day... semoga papa bakal menjadi papa yang terbaik di dunia dan akhirat.... doa ma sentiasa bersama pa .... dan terima kasih coz membahagiakanku... wahh,terlebih sudahhhh ahakkkk...

... uhh, sayang lelaki ini... papa, nnt belanja kat Secret Recipe tauuu.. swearrr...

~ aku yang sedang dengar lagu Jatuh (Adam)... jiwang sekejap hehe ~


2 yang komen:

Anonymous said...

hepi mama day utk kamo..

ari2..adalah hari mama day..

hehe..

sy syg kamo..

yup..

swear..nnt kita lepak secret recipe..

pekena burberry cheese cake..

luv u babeh....

~aku wondering bila nk jd papa ni..?~

shaifulsafar said...

:-)

en. ajip & pn. zura...
work smart!..InsyaAllah berhasil.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com