Nuffnang Gadget

June 17, 2008

Hepy Besday Acu...

entry dah basi gakkk...

actually 7 Jun 2008 haritu adalah besday adik bongsu aku Ayin a.k.a Acu... ada sorang hamba Allah tu jer kat rumah tu panggil bawang merah haha... so, malam tu kami dinner kat luar sempena meraikan besday dia... Adik ipar aku yang belanja... dan kek pulak di sponsor oleh adik aku yang ke 3, Alang... almaklumlah, alang kan baru 1st dapat gaji.. so boleh lah ketuk lebey-lebey sikit hehe...

so ucapan untuk Acu, Happy Besday yang ke-19.. smoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.. Amin..

... Inilah besday gurl nya.. Sebelah tu adik No.3 @ Alang ...

... Ini adik yg no-2 ngan hubby nya (sponsorman) ...


... ha yg ni pulak kakak sulung, tp ngada2 mengalahkan adik2 hehe... with en ajip ...

... Ini pulak mama aku ...


1 yang komen:

Anonymous said...

uih..

sehati sejiwa tol kita kn..

pakai bj sama..

hahahah...


~aku yg dpt bj sponsor~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com