Nuffnang Gadget

June 9, 2008

Perwiraa.....

Perwira,
Dikaulah harapan bakti penghibur kala sunyi...

cheh, mesti korang fikir apsal lak tetiba aku bersemangat perajurit lak nyanyi lagu tu...
ha, korang jangan tak tau.. hubby aku skarang dah jadi perwira dah...

masa majlis kahwin bapa saudara aku haritu, hubby aku jadi hulubalang yang mengiringi pengantin... ada jugak buat sesi pertunjukan silat... inilah 1st time aku tgk en ajip bersilat.. selalu aku nak ikut dia berlatih, dia tak bagi... sesi tertutup katanya.... bila aku tengok dia silat, gerun jugakkk.. muka serius dan garang giler.... berbeza tul karakter masa dia ngan aku... selalu tu muka biasa jer... aku lak leh manja-manja, ngadas-ngadas hehe... bila aku tanya nape muka papa camtu.. dia kata memanglah... time kita bersilat kita guna tenaga batin (dalaman)... walaupun pergerakan nampak slow, tapi badan mesti sakit2.... ohhhh, patutlah masa selalu lepas balik berlatih dia mesti penat giler...

walau ape pun, aku tetap berbangga dengan en ajip....
pasni sapa berani kacau aku, ha tau lah en ajip slidinggg haha...



0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com