Nuffnang Gadget

June 19, 2008

Rombongan Cik Kiah...

entry basi lagi...
tapi aku tak kira, nak masukkan jugakk..

ni rombongan Cik Kiah ke Johor.. ada kenduri kahwin kat rumah sedara aku kat Parit Sulung... kami pergi 5 kereta.. konvoi ramai-ramai.. sampai kat rumah kenduri, hujan lebat... nasib baik rumah sedara sendiri, lepas makan kat khemah terus masuk dalam duduk-duk mcm rumah sendiri hehe...

Selamat Pengantin Baru buat Abg Hairy dan isteri.....


jom layan gambar...
masa ni en ajip yg jadi photographer...
biasalah kan, bila suami sendiri jadi photographer, mesti gambar bini dia yg banyak..
jgan jeless ekkkkk....

... ni smua sedara aku ...

... ni papa konon2 nak ambik gambar dari bawah.. tiru Shaiful haha ...

... posing with mak aku, adik aku dan en ajip ...

... kami with adik aku dan sepupu, Din ...

... cheh, adik aku malu-malu lak posing ngan sepupu sendiri ...

1 yang komen:

Anonymous said...

hahaha..

mcm2 style pict pa amek..

blajar kd free lance..

hahahaha..


~aku yg kemaruk amik pict~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com