Nuffnang Gadget

June 23, 2008

Suatu Petang Hari Khamis...

aku : papa, nantikan minggu depan mama nak pergi ikut rombongan Cik Kiah tengok Orkid boleh tak... (sambil buat aksi paling manja, lentok kepala sikit...)

en ajip : kat mane??

aku : kat Jalan Klang Lama... alah, ma pergi naik komuter sampai Serdang.. nanti tumpang kereta diaorang...

en ajip : mesti pergi ngan shaiful kan?? (sambil-sambil buat muka merajuk...) (Saiful ni salah sorang otai dalam forum orkid.. slalu mintak panduan pasal orkid dengan dialah...)

mama : alah, saiful pergi gak... tapi ramai lagi ahli forum ikut...

en ajip : ha pergilah... dah memang minat ma kan... elok2.. jaga diri baik2.... (itu pesanan wajib tu tiap2 kali aku nak pergi mana2..)

aku : tima kasihh pa..... yeye, minggu depan boleh pergi tengok orkid...

..........................................................................................................

so korang, Jumaat ni aku cuti sebab nak pergi Jalan-jalan tengok Orkid (dan terbeli orkid hehe..)..aku ni memang minat orkid... aku minat beli dan tanam.. pastu aku nak tau nama orkid tu... aku ada join satu forum orkid.. memang dah pernah jumpalah ahli dalam 3 orang.. lepas ni mungkin boleh jumpa ramai lagi ahli... kalau korang nak tengok blog orkid aku.. klik kat sini ...

ni antara gambar aku pernah pergi Nurseri Orkid kat Rawang...
kebetulan masa ni baru balik dari rumah orang kawin...
biasa kalau aku pergi Nursery orkid, aku akan snap gambar orkid-orkid yang aku berkenan.. tak beli pun takpe, janji puas hati dapat tengok orkid... en ajip memang dah paham benar perangai bini dia ni.. boleh duduk berjam-jam kat rumah orkid (walau pun rumah orkid tu dah senget hehe).. tapi bila pergi ngan en ajip, aku pergi tengok orkid.. aku suruh dia snap gambar bunga.. tapi yang dia snap gambar bini dia pilih orkid... waduhh waduhhhhh...
apa-apa pun layannnnn....



0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com