Nuffnang Gadget

July 3, 2008

Farisha Umairah... Bismi Nor Alia


ha, anak buah aku dah ada nama dah...
Farisha Umairah gitu... ala-ala Fasha Sandha haha..
tapi kan baby ni makin hari makin nakal...
balik petang jer tengok dia dah celik mata dah...
tau mama dan papa (aku ngan en ajip) dia balik kerje...
papa dia ape lagi, tanggal baju jer terus pergi kacau baby...
pagi tadi dia buat perangai jaga dari kul 3 - 5 pagi..
nak main lah konon... lantaklah umi ngan abi dia yg jaga...
*** upadate on 11 Julai 2008

sorry yer korang...
atas sebab2 yang tak dapat dielakkan,
nama Farisya Umaira ni tak jadi..
yelah, orang tua-tua dulu kan ada buka2 kitab..
tengok nama anak tu panas ke tak..
so, wan dia cakap nama Farisya Umaira tu panas..
so, dengan ini diumumkan nama baru bagi Baby ini adalah
BISMI NOR ELLYA...


~ aku ler yang bagi nama tuhhh, best tak hehe .. mak pak diaorang pun setuju jer ~

3 yang komen:

@in said...

kak zura.. baby sekarang ni lahir2 dah bulat jer mata dia kan...

mesti laa..lagi tak sabar menunggu orang baru kak zura tu ek... minum susu tauuuu....

shasha said...

laa...ingatkan anak tuan punya blog tadi...heheheh

InT@N said...

comei nye bby.... =>

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com