Nuffnang Gadget

July 1, 2008

Triple Joy...

kalau korang baca entry lepas, aku ada tulis yang ni :



3. Tentang aku gakkk

... opsssss, yang ni tak boel nak citer lagi... sebab dia macam Chips More, kejap ada kejap takde.. nanti bila dah betul2 konfirm baru leh cerita.. apa-apa pun aku harap doa kami dimakbulkan Allah.. Amin...

alhamdulilah, dah confirm aku bakal menjadi seorang ibu... wah, macam tak caya jer... doktor sahkan dah 7 minggu dah... hmm, patutlah aku asyik moody jer kebelakangan ni.. sikit-sikit merajuk.... sikit-sikit merajuk.... rupa-rupanya perubahan hormon hehe...

syukur kepada Allah kerana dianugerahkan rezeki ini... sememangnya kami memang tak pernah merancang... berserah ajer, kalau ada rezeki adalah.... dan mungkin rezeki jugak kot en ajip dapat kerja tetap tu.... hmm, cuma tak sabar-sabar nak tau Adam ke Aisya hehe... apa-apa pun kami tak kisah... janji bayi yang bakal lahir nanti sihat walafiat... Amin...

p/s : kesian kat en ajip... sebab dia kena demam teruk... pastu loya tak boleh bau losyen haha...

~ yes, lepas ni boleh celebrate triple joy... ~

7 yang komen:

nizza-abira said...

salam perkenalan,
tahniah atas kehamilan itu...:)

Anonymous said...

arghhh...

tulun...

pa overdose gila..

demam+batuk+sakit sendi+pening pale+loya..

suma ada..

cmne ni..

begini kah DEMAM PEMBAWAKAN..?

oh..tidak...

cmne nk berubat ni..

tulunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...!


~Aku Yg Overdose Demam 2 Minggu~

Norsya said...

tahniah2x..akhirnya wujud bakal insan baru...

shaifulsafar said...

Tahniah....!!!
jaga diri baik2...terutama diawal kehamilan...

chot said...

tahniah krn bakal jadi ibu...

@in said...

Tahniah kak.... leh manje2 terlebih ni....hehe... jaga kesihatan diri yer...

Hani said...

huhu congrats zura.. pasni leh la joint sembang pasal baby okeh...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com