Nuffnang Gadget

September 26, 2008

Sebelum...

Wah, nampaknya ramai yang tak sabar-sabar nak tengok perabot
baru kami yer hehe...

Takpe takpe...
buat suprise dulu...
Tengok lah dulu rumah kami sebelum ada perabot...
Memang lapang giler...
siap aku ngan en ajip boleh main kejar-kejar lagi dalam rumah hehe...

... ni ruang tamu...tengok cuma ada tv ajer... itu pun pinjam almari kasut jadi rak tv hehe.. sila abaikan toto tu yer.. sbb tu memang tempat lepak kami hari-hari ...

... ni pulak dining hall ... disebabkan takde meja makan kami selalu makan kat depan tv jer..


1 yang komen:

Anonymous said...

lapang gile rsnya..

huhuuhuh..

kalo dok umah...

leh tensen...

besar sgt umah tu..

tp paling best..

buka n sahur dok depan tv..


~Aku Yg Penat Jln Dr Ruang Tamu Ke dapur Umh Aku~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com