Nuffnang Gadget

September 26, 2008

Selamat Hari Raya..


huh, sedar tak sedar lagi beberapa hari jer kita nak beraya kan...
dan aku pun akan start bercuti mulai 29/9 hingga 6/10..
dan semesstinya aku tak sabar nak sambut raya kali nih...
almaklumlah, tahun ni sambut berdua..
tentulah suasananya berbeza...
dan raya ni jugak 1st time nak beraya bersama family mertua..
berdebar-debar pulak rasanya hehe....

dikesempatan ini Alycia ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan
Selamat Berhari Raya kepada semua rakan-rakan yang setia
mengunjungi blog ini...
mohon maaf zahir dan batin jika ada tersilap atau terkasar coretan
yang mengguris perasaan...
dan diharapkan hubunga silaturrahim kita di alam maya ini akan terus
berkekalan.. Amin.

siapa-siapa yang balik kampung tu atau ke mana-mana masa raya ni
berhati-hati memandu..
jemput ye datang ke rumah :)

2 yang komen:

Anonymous said...

argghhhh...

nk blik PILAH....



~Aku Yg Beraya Kt Kg Bini Aku Dulu B4 Lik Kg Aku~

chot said...

selamat beraya sakan..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com