Nuffnang Gadget

September 26, 2008

Shoping Hatrik...

uih, memang aku bershoping sakan betul raya nie...
tapi bukan lah shoping sampai tak ingat dunia..
masih lagi menyahut perbelanjaan berhemah hehe...

Hatrik 1 (23/9)
Yang ni aku dah cerita shoping perabot kat Bandar Baru Bangi tu..
tapi sorry, gambar takde lak...

Hatrik 2 (24/9)
Dalam pukul 6.30 ptg, kami bertolak ke KL..
plan nak gi jalan-jalan kat Jalan TAR..
yelah, dah orang dok sibuk-sibuk shoping kat sana...
so, kami pun teringin gak lah nak merasa shoping kat sana...
memang target berbuka dalam kereta punya..
so, aku dah standy awal-wal bawak air dan tapaw roti..

sampai kat sana dalam pukul 7.30 mlm..
kira nasib baik jugaklah jalan tak jem sangat...
Sampai sana terus en ajip masuk kat Kamdar..
dia kata nak shoping baju kejer..
alah, apa lah papa ni....
orang nak shoping baju raya, dia nak shoping baju kejer pulak...
siap beli baju kejer 3 pasang, kemeja 2 helai, singlet 2 helai..


pastu kami jalan-jalan kat Jalan TAR..
punyalah ramai orang.. sampai nak jalan pun berimpit-impit..
en ajip beli sepasang baju melayu color purple, selipar..
aku pulak beli selipar, baju blaus 2 helai, tudung ala-ala cam Mona pakai 1 hehe..
sampai kul 10 lebih berjalan, terus balik..
carik tempat makan sebab baru perasan tak makan lagi..
beby dah melalak-lalak dah lam perut mintak makan...

... tengoklah punyalah ramai orang ...

... aku siap test tudung lagi kat sana ...

... en ajip selaku kameraman mlm tuh ...

... taraaa, dah dapat baju raye ...

Hatrik 3 (25/9)

harini plan nak pergi SOGO pulak..
awal-wal lagi dah target naik ERL.. tak sanggup naik kereta..

sampai sana terus aku jadi gila mata.. banyak nya sale..
aku shoping kasut, handbag, baju preggy..
en ajip beli beg kejer.. tak abis-abis lagi..
sib baik dia tak rembat kemeja keje lagi ...
tunggu ye papa bonus bulan 12 hehe...

pastu kami shoping baju anak-anak buah sorang sehelai...
pastu beli bekas kuih raya...
baru lah nampak mcm nak raya kan kan kan...

on da way balik, lalu Jalan masjid India..
kebetulan hujan lebat giler..
terus singgah kat kedai henna..
sempatlah aku melakar inak kat tangan...
terbang duit 10 hinggit huhu...


... kat depan SOGO .. tengok lah hasil borongan.. pandai ekk papa sorok dalam beg ...

... sempat buat inak kat tangan ...

... taraaa, dah siap ... agak2 sempat tak sampai raya nih ...

... awek mana lah nih tengah tunggu ERL ...


2 yang komen:

shaifulsafar said...

jemput dtg umah baru erk?...insyaAllah...kalau berkesempatan kami datang le ye...

woho...gomen staff shopping sakan nampak..... ekekek...tak pe2... yang disimpan tetap ada kan?....

Anonymous said...

uih...

kamu window sakan ek..

jeles ni..

huhuhuhu...


~Ãku Yg Penat berjalan Shoping~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com