Nuffnang Gadget

October 23, 2008

Boy or Gurl...

huhu, suspen nih..
pagi esok aku ada appoinment dgn Doktor..
sebab doktor nak scan kandungan aku..
nak confirmkan berapa minggu sebenar kandungan aku..
pastu kalau bole nak tengok jantina beby...

hmmm, Adam ke Aisya nih...
kalau tengok perut ramai yg kata beby aku boy...
tapi kalau tengok mama beby ramai kata gurl..
sebab mama beby skarang rajin masak, mengemas..
pastu suka gak nak melawa-lawa hehe...

apa-apa jer lah..
tunggu jer lah esok...
yang penting mama dan papa doakan beby sihat kan...

~ esok papa teman mama jumpe doktor .. tima kasih papa ~

** terkini **
tadi dah pergi scan...
alah, tak nampaklah..
beby lasak sangat dalam perut...
gerak-gerak tak mo duk diam-diam..
nanti lagi 2 minggu scan balik...
apelah beby ni.. nak bg suprise kat mama & papa ekkk...

1 yang komen:

chot said...

ko harapkan baby apa? girl ke boy?

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com