Nuffnang Gadget

October 7, 2008

Raya Kat Pilah...

ok, raya ke-2 turn aku balik beraya rumah mertua pulak kat Kuala Pilah..
so, kitaorang bertolak pagi raya...
sebab biasanya family en ajip akan buat kenduri doa selamat raya ke-2..
sampai-sampai aku tengok MIL tengah siap-siap nak masak...
sebagai menantu mithali (kononnnnn) aku pun teruslah tolong apa-apa
yang patut...
then satu-satu kereta sampai family belah MIL aku...
makin riuh lah nampaknya...

acara petang lak cadangnya nak buat besday party utk anak buah aku, Shira...
menu petang ditaja oleh Kak Ngah iaitu mee sup..
tapi disebabkan semua dah kepenatan, nampaknya kena post-pon ke malam..
so, malam tu barulah kami dapat berposing satu family..
buat acara makan-makan sekali...
ok, jom layannnnn....

... inilah family besar en ajip... cuma FIL jer takde dalam gambar ...

... wah, anak-anak buah sibuk nak posing ngan aku ...

... cepat, cepat... makuda nak bagi duit raya ...

... macam biasa aku ngan en ajip lah yg over posing ...

... syoknya dapat makan ramai-ramai ...

1 yang komen:

alia said...

Selamat hari raya...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com