Nuffnang Gadget

November 28, 2008

En. Ajip dan Kekasih Gelapnya....

waaaaaaaaaaaaaaaa...
teruk taw papa..
dalam mama pegnen dah pandai pasang kekasih yer...
ohhhhh.. nak jadi Norman Hakim ngan si Memehh tu yer....
korang tau tak sekarang ni kan en ajip tengah asyik masyuk ngan
kekasih gelapnya....
nak tengokkk takkkkkkkk...
jap jap aku tunjukkk...

ha, nilah kekasih gelap en ajip..
semangat okeh nak gie ngambik kekasihnya...
semalam siap apply cuti lagi...
tapi hajat papa nak merempit tak kesampaian kan...
sebab malam tu nak balik dari rumah mak hujan lebat lak..
terpaksa lah disimpan dulu kekasih gelap tu kat rumah mak..

papa ingattt...
nanti pas ni jangan nak bawak-bawak awek lak naik motor tu..
kalau mama tau siap papa....
biar mama jer yg jadi awek rempit papa haha....
hmmmm, pasni aku kenalah belajar cara-cara jadi minah rempit lakkkk wakaka...


... ceh, ada gaya tak jadi mat rempitttt...

1 yang komen:

SiKecil Yang Nakal said...

keksih br ku..

aku cinta pada muuuu

hahhaa

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com