Nuffnang Gadget

November 28, 2008

Yeye... Dapat Munger....

wahhhhhhh, syokkknya...
tetiba jer aku dapat bunga...
malam Rabu haritu lepas aku semayang Maghrib..
en ajip balik dari opis... terus bagi aku bunge...

terkejut gak aku.. nak kata besday aku dah lepas dah..
nak kata anniversary lambat lagi lak..
dia kata sajer je nak bagi...
alah, tau lah kat U**M tu skarang ada pesta konvo hehe...

apa-apa pun terharu sangatt...
mama suka tauuuu...
tima kasih yer papa...
lapppp u bebehhhhhh...
terus aku pesan kat en ajip takmo letak dalam vast dulu..
pagi sok nak ambik gambar... haha, excited okehhh...
I kan minah posing hehe...

... bunga lily... close up sikit kat munger ... wangi tawww ....

... muka orang xcited.... pagi-pagi lagi dah suh en ajip ambik kan gambar ngan bunge...

2 yang komen:

SiKecil Yang Nakal said...

sesekali kena la wat suprise..

ehhehe

payarumput21 said...

Salam..

Bunga yang cantik.. untuk orang yang cantik jugak.. hik hik..

Mesti kembang ati dapat bunga dari abang sayang..

:-)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com