Nuffnang Gadget

February 11, 2009

1 tahun....

alhamdulilah...
pejam celik pejam celik genap dah perkahwinan aku setahun...
pada 8/2/2009 yang lalu...

syukur kepada Allah kerana dikurniakan kebahagian ini buat aku dan en ajip...
aku ngan en ajip tak buat ape-ape celebration pun...
yelah, memandangkan keadaan aku yg tengah sarat nih...
dan keadaan aku yang baru kuar dari wad (yang ni aku buat entry lain)..
kami just wish each other jer + feeling-feeling skit hehe...

dan hadiah yang paling bermakna utk kami adalah beby yg bakal lahir nih...
aku sentiasa berdoa agar Allah melimpahkan kebahagiaan dan kegembiraan
buat kami sekeluarga...
to papa, thanks coz sayang mama...
layan perangai mama yang macam-macam...
luv u bebehhhh... mwahhhhhhh....

~ ingatkan beby kuar 8/2 haritu.. kalo tak leh celebrate bertiga hehe ~

aku copy komen yg OD bagi kat aku...
thanks OD.. alycia suka sangat.... rasa nak feeling-feeling skit hehe..

"Isy... cepat betul masa berlalu, kan Alycia. Dulu, opah ingat lagi Alycia ronda-ronda dengan papa kat Putrajaya. Lepas tu gi kahwin orang pakai baju sedondon. Pastu, Alycia ngan Papa lak kahwin dan pergi honeymoon. Sekarang, dah nak dapat baby. Hai... complete sudah hidup Alycia... Opah doakan semoga ibu dan anak selamat nanti, amin. Mesti anak comel macam mama dan papanya. "

sekadar mengimbau kenangan silam hehe....


1 yang komen:

Anonymous said...

hepianeveseri..

syg ma..

muahhh..

present lom ada lg..

hahaha


~papa syg mama yg mcm2...~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com