Nuffnang Gadget

February 3, 2009

38 weeks...

wahhh, sekarang aku dah masuk 38 minggu dah...
uihhh, tak sabar-sabar betul aku rasa nak bersalin..
dah tak larat dah nak bawak beby dalam perut nih...
selalu gak beby mengeras dalam perut...

harini aku pergi check up...
perkembangan terbaru :
~ berat maintain 56 kg dari minggu lepas...
~ kepala beby dah enggaged 1/2 kat bawah...
so maknanya dah tak lama lagi nih huhu...

... ni gambar masa 31 minggu ... gambar terbaru yelekkk :) ...


1 yang komen:

© EM Muhammad said...

Isy... cepat betul masa berlalu, kan Alycia. Dulu, opah ingat lagi Alycia ronda-ronda dengan papa kat Putrajaya. Lepas tu gi kahwin orang pakai baju sedondon. Pastu, Alycia ngan Papa lak kahwin dan pergi honeymoon. Sekarang, dah nak dapat baby. Hai... complete sudah hidup Alycia...
Opah doakan semoga ibu dan anak selamat nanti, amin. Mesti anak comel macam mama dan papanya.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com