Nuffnang Gadget

April 20, 2009

Adam Zikry Yang Terkini...

... gambar adam genap 2 bulan.. ikut muka sapelah ni ...

anak mama ni dah besar dah sekarang..
dah 2 bulan...

perubahan adam 2 bulan :

- dah pandai tersenyum...
- tergelak-gelak bila kena agah..
- dah pandai berborak... ibu kata adam pandai borak dengan kawan2 kat
rumah ibu...
- dah pandai isap puting...
- sekarang dah pandai dah nangis kalau papa ada nak papa yg buaikan..
tak nak mama buai.. mama apa lagi, ronggeng lah hihi...
- dah pandai jaga teman papa tengok bola.. so, papa lah kena buaikan sambil
tengok bola... mama tido !!
- kuat merajuk.. yang ni memang tak boleh nak ubah... kadang-kadang merajuk
menangis sampai tertido...
- kuat mengigau time tido.. ikut sape lah ni...

~ seronok tengok adam membesar depan mata ~

2 yang komen:

@in said...

come back ! kak, cabut la puting tu ? waktu lahir lebih ke muka papanya.

nizza-abira said...

Comelnya adam
Matanya cantek sgt

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com