Nuffnang Gadget

May 6, 2009

Adam Belajar Mengiring...

semalam aku suprise tengok adam dah belajar nak mengiring...
bersungguh-sungguh betul adam buat..
sampai kalau tak dapat nak buat tu menangis, mengamuk...
buat perlahan-lahan lah adam...
takkan nak mintak mama tolong...
patutlah minggu lepas adam demam..
rupanya demam nak buat kejer...
chayok chayok adam...

~ sabar jer aku malam tadi adam tak nak tido... nak borak ajer ~


... adam tengah bersemangat belajar mengiring ...
... badan adam lepas, tapi tang bontot tak lepas.. bontot berat ...

... muka tak puas hati tak dapat buat.. nak mintak tolong mama lah tu ...

2 yang komen:

nizza-abira said...

Sonok kan tgk perkembangan dia :)

sensei said...

wau......dadam nk ngiring yer...
cptnyer..huhu sian acu x dpt tgk...
balik2 jer nnt..dadam da besaq...
anyway...chaiyok yer dadam..
lwn kak timi 2 yer..haha
nnt dua2 bley buli nek ma..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com