Nuffnang Gadget

May 18, 2009

Adam Dah 3 bulan..

Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com
harini genap usia Adam 3 bulan...
sekejap jer masa berlalu... mama rasa macam baru semalam jer mama lahirkan adam huhu...
semalam mama dah bawak Adam pergi cucuk untuk 3 bulan...
harap-harap anak mama tak demam lah yer...
anak mama kan kuat kan sayang...

okey, perkembangan adam 3 bulan :
- dah pandai masuk tangan dalam mulut.. selalu kalau pakai sarung tangan mesti sarung tangan basah..
- tahap mengiring adam dah semakin mantap... chayok cahyok adam... rajin-rajin sikit nanti boleh meniarap pulak..
- dah pandai dah nak mintak dukung.. siap angkat-angkat badan lagie...
- dah pandai ketawa kalau mama ngan papa agah..
- kuat tersenyum.. nekma kata adam murah senyuman...
- dah pandai pegang botol susu.. bagus anak mama.. tak payah mama nak pegangkan botol adam lagi.. tapi kadang-kadang adam malas nak pegang jugak kan..
- dah pandai pandang-pandang patung or flash card bila mama tunjuk...
- ni baru semalam dapat.. dah pandai bersungut-sungut kalau ada yang tak kena.. even isap puting pun boleh bersungut jugak... so sweatt..
- sekarang mama dah tak boleh duduk sebelah papa dalam kereta.. sekarang adam dah jadi co-pilot.. huhu, sian mama kena duduk belakang..
- berat adam dah 5 kg ...

~ tak sabar nak tengok perkembangan adam lagi ..
mama & papa sayang adam ~


... adam pegang botol susu.. tengoklah tangan adam yg cenonet tu.. alahai, kiut jer..

... masukkan jari dalam mulut ... mama tak bagi susu ke sayang ...

... sekarang ambik gambar pun asyik nak letak tangan kat mulut jer.. malulah tu konon ...
Photo Albums at WiddlyTinks.com

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com