Nuffnang Gadget

May 6, 2009

BabyIbu Giveaway : leanalittleshop.com

Ibu-ibu dan bakal-bakal ibu semua...
ni ada satu promo...
BabyIbu ada buat promo tentang BabyIbu Giveaway : leanalittleshop.com
sila lihat iklan di bawah...
so, marilah kita semua mencuba nasib..


ada hadiah menarik yang ditaja oleh leanalittleshop.com
Hadiahnya adalah :

... Girrafe Activity Toy & Wonderworld Baby Rattle - Hexi Twist ...

sebenarnya sejak ada anak ni aku selalu mencari-cari permainan yang sesuai untuk baby.. walaupun adam baru berumur 2 bulan, tapi sebagai mama aku nak cari permainan yang sesuai dengan usia adam dan boleh develope perkembangan otaknya..
selalunya bila jalan-jalan kat shoping kompleks memang banyak barang permainan..
tapi tak ditunjukkan permainan ni sesuai untuk usia baby berapa bulan dan apa benefit yang boleh kita perolehi dari permainan tersebut...

So, melalui blog BabyIbu, promo tentang laman web leanalittleshop.com ni, aku terus jatuh hati dan berkenan dengan barang-barang permainan yang dijual..
lagi pun harganya berpatutan..
yang penting ada diterangkan permainan tersebut sesuai untuk usia baby berapa bulan/ tahun.. dan juga diterangkan benefit dari permainan tersebut...

Ni antara beberapa permainan yang dah aku berkenan, yang aku nak beli untuk adam..
Ada banyak lagi.. korang tengok di laman leanalittleshop.com yer...







So, ibu-ibu dan bakal-bakal ibu semua...
apa tunggu lagi..

jomlah kita ramai-ramai sertai BabyIbu Giveaway : leanalittleshop.com
contest ni bermula dari 4 Mei 2009 - 30 Mei 2009..
harap-harap aku boleh jadi pemenang dan dapat hadiahkan permainan ini untuk adam...

2 yang komen:

Anonymous said...

bagi adam amen keta xleh ke

kn banyak keta mainan kt umh tu

hehehheh



~aku yg dh siap beli keta mainan sblm adam lahir lg~

nizza-abira said...

bestnya permainan2 yg mama adam dok usha tu... :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com