Nuffnang Gadget

May 13, 2009

Yeye.. Dapat Award...

yeye... dapat award..
inilah award pertama yang aku dapat sejak berkecimpung di dalam dunia blog ini chewahhh..
terima kasih yang tak terhingga kepada faizah_haris di atas pemberian award ni..
thanks so muchhhh... mwahhhh...

dah dapat award kena terima syarat-syarat lak..

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
of course lah I pompuan... pompuan sejati ma...
tak caya tanya laki aku ngeh ngeh ngeh...

2. Copy badge sebagai award anda nun di atas
dah siap...

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan..
1. maklhluk ciptaan Allah yang sempurna.. membanyakkan lagi kaum Hawa..
2. sebagai peneman kepada lelaki...
3. boleh lahirkan anak.. kan dah ada Adam Zikry...
4. seorang yang lemah-lembut..
5. seksi wooooooo...
6. pompuan itu cantik...
7. comel.... aku ler hehe...

so, aku nak bg award ni kat :
1. Mamykepoci
2. Shykin
3. Payarumput
4. Reensensei
5. Opah De

1 yang komen:

Faizah_Haris said...

mwuuahhhh3!!...ahaksss...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com