Nuffnang Gadget

June 18, 2009

Alahai, Comelnya Beby Hariz...

semalam waktu lunch aku dengan bersama geng MERAYAP melawat salah seorang geng MERAYAP yang selamat bersalin pada 11 Jun 2009 yang lalu... tahniah yer Tini dapat beby boy, Hariz... dah sepasang dah anak Tini.. aku sorang jer lagi ni yang lone ranjer.. nampaknya pasni kena tambah lagi sorang ni hehe...

nampaknya pasni lengkaplah geng MERAYAP jadi mom-to-be..
Lala -> Mona -> Alycia (aku) -> Tini -> CT...
agak-agaknya lepas ni CT nak pas baten kat saper lak yer hehe..
so, tak nak citer panjang.. tengok gambar jer lah yerkk...

... Welcome the world Beby Hariz...


... kami berempat ... Mon jd ketua nasyid ...

... beby hariz asyik tido jer ...

... kakak Hanna pun nak posing dengan beby hariz jugakk ...

3 yang komen:

Puteri Mona said...

mmg kecit cinonet je kan si hariz nih, comey mcm adam jr. Dokong 5 jam pun tak rasa apa, kalau dokong Hafiey 5 minit da lenguh hehe

Hani said...

zura..
cilok gambar satu...

Anonymous said...

uih..

sumanya baby laki je ni

xde puteri ke

hehhe

leh wat team bola nnt ni

ahahhah


~aku ngn adam selalu tgk bola kul 3pg~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com