Nuffnang Gadget

June 10, 2009

Berita Terkini - Adam Dah Pandai Meniarap...

yahoooooo..
akhirnya Adam berjaya jugak tunjuk meniarap depan mama... aku cuti Isnin & Selasa.. so, aku ada masa 4 hari bersama Adam.. awal-awal lagi dah cakap kat Adam.. "Adam, nanti tunjuk kat mama meniarap tau... mama tak tengok lagi... Adam baru tunjuk kat ibu jer..."

akhirnya semalam masa Adam tengah lepak depan TV, aku gie bilik air jap, papa lak tido sebelah Adam, tetiba jer aku dengar Adam jerit-jerit... ingatkan apa, rupanya dia dah meniarap... jerit-jerit sebab tak pandai lagi nak angkat kepala...

pastu lagi sekali lepas balik dari pasar tani, masa kami lepak depan tv tengok cerita Matahari, tetiba jer Adam meniarap.. kali ni dah expert sikit dah.. siap boleh angkat kepala lagi.. terus aku gie ambik kamera.. Adam kan familiar dengan kamera.. aku ambik kamera jer terus pandang kamera sengih-sengih.. macam tau jer aku nak snappo gambar dia.. aduhai, macam-macamlah Adam... tapi aku rasa hepy dan bahagia sangat sebab dapat tengok perkembangan Adam depan mata.. lepas ni Adam belajar merangkak pulak tau.. cepat lawan dengan Hafiey saper boleh merangkak dulu...

ni belum pro lagi...


ni dah pro dah... siap boleh pandang kamera lagi...



5 yang komen:

kasutsaiz4 said...

alahai adam... dah bleh meniarap.. tomeyy nyer.. hehehe.. chaiyok chaiyok..

Anonymous said...

bestnya

suka papa tgk

comey je syg papa ni

ehhehe

tp yg xbestnya

bila mlm time tdo

nak niarap gak

huhuhu

puas la nk suh tdo

~aku yg hepi tgk adam dpt niarap~

CatlinaFly said...

tahniah2 adam dah pndai meniarap..alala tomeinye dia posing..umur adam dekat2 dgn umur e-ein lah..:) e-ein pun tgh praktis meniarap tu tapi leher belum cukup kuat..dia tgh berangan2 nak meniarap..chaiyok chaiyok..

p/s: e-ein genap 3 bulan 18 jun ni..

Puteri Mona said...

kelesss... adam. Nanti lawan sapa merangkak dulu lak ek hehe. Kalau nak elak depa menyarap masa tdo, apit kiri kanan ngan bantal. Bahaya kang tak sedar leh lemas. Hafiey pun kalau tdo siap minpi2 nak nyarap hehe

~~@lyci@~~ said...

kasutsaiz4 :
tima kasih anty :)

papa:
kepala stone ni papa.. adam skrg ni tiap mlm buat pangai x nak tido huhu..

Catlina:
chayok2 e-ein.. xlame lg mesti dpt meniarap tu.. e-ein dgn adam beza sebulan jer.. adam 18/6 ni 4 bulan..

mona:
memang mon, ada satu mlm tu aku tersedar dia dah meniarap.. uihhh, cemas aku.. mmg skrg time tido pun dia sibuk jer nak meniarap huhu..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com