Nuffnang Gadget

June 5, 2009

Chayok-chayok Adam...

Adam sekarang ni memang tengah sakan mengiring... pantang baring kat tilam mesti nak mengiring.. kadang-kadang dalam buai pun nak mengiring.. cepat-cepat lah mama datang betulkan balik.. takut kalau tak perasan kang lemas pulak... sekarang ni malam-malam Adam tido kat tilam mesti mengiring.. mengiring arah mama lah kan adam, tak nak mengiring arah papa haha... agaknya Adam selesa kot tido macam tuh.. tapi yang tak syoknya Adam daalm tido pun sibuk jer nak meniarap tuh... sampai boleh terjaga tido.. kenalah mama bangun tepuk-tepuk Adam biar lelap balik.... aduh Adam, dah macam-macam lah sekarang nih...

tapi yang syoknya Adam dah ada 2 perkara dah ikut perangai papa..
1. tido tangan letak kat mata... so, kiut.. macamlah banyak sangat fikir masalah..
2. dah pandai tido menggentel dah... kalo papa gentel bantal 4 petak, Adam gentel saputangan lak haha....


... Adam sungguh-sungguh mengiring ...
... pandang dari depan lak ...

... penatlah mama.. adam nak rest jap sambil isap jari ...
***terkini :
semalam ibu kata Adam dah meniarap dah kat rumah ibu 2 kali... chayok chayok Adam.. nanti cuti tunjuk kat mama lak yer...

4 yang komen:

payarumput21 said...

Salam Aliyca..

Wah.. cepat betul Adam besar.. tak sabarnyeeee.. nak nengok dia jalan pulak ek???

Mesti penat mama dan papanya kejar.. hahaha.. tu tak campur barang2 rumah, alas meja dan sebagainya yang akan ditarik..

Puteri Mona said...

zur, pas aku baca adam da nyarap, balik tu aku kasitau hafiey "cepat hafiey adam da nyarap da tau, hafiey kn blajar gak tau jgn malas" skali dia mcm paham jek (kes tamo kalah). sbb sllnya dia ngereng2 jek ala2 bontot berat. Skali kemarin besungguh2 akhirnya berjaya pada 060609 haha. nak date cantek kot :). skang kejenya pantang letak mesti kejap je dah tetangkup, da terer la katakan ahaqs

Anonymous said...

ya ek mama yg tepuk2 adam..?

ehehehe

ikot prangai papa die ek

ahahah

like father like son..

eheheh

uih ma..

hafiey dh leh ngereng..

kena cepat ajar adam

kasi kalah sama itu anak mona

ahahah

chaiyokk adam...



~aku yg suka tgk adam tdo~

Anonymous said...

ya ek mama yg tepuk2 adam..?

ehehehe

ikot prangai papa die ek

ahahah

like father like son..

eheheh

uih ma..

hafiey dh leh ngereng..

kena cepat ajar adam

kasi kalah sama itu anak mona

ahahah

chaiyokk adam...



~aku yg suka tgk adam tdo~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com