Nuffnang Gadget

June 4, 2009

Father's Day Contest...

ishhh.. contest lagi... apsal ni aku sejak dua menjak ni dah dilanda demam contest... aku sajer-sajer jer join contest ni, manalah tau kot murah lak rezeki aku.. Amin.. di samping tu dapat menambah kenalan dengan blogger-blogger yang baru... lagipun aku ni masih dikira blogger amatur lagi ni... manalah tau kot-kot pasni dapat gelaran blogger tegar lak haha, perasan jer aku...

macam mana aku tau pasal contest ni??? aku selalu jer baca blog rakan-rakan dalam blog list aku.. disamping tu aku sajer-sajer jer masuk blog blogger yang lain.. entah macam mana aku boleh termasuk lak kat blog Mama Tisya ni.. so, nampak pulak banner pasal Father's Day Contest ni... lagi pun tarikh contest ni bermula dari 1 Jun - 10 jun 2009.. sempat lagi ni kalau nak join.... sila klik pada banner di bawah ni yer..

so, kepada sape-sape yang nak join dan nak tengok syarat-syaratnya klik ajer kat sini ... mudah sangat.. tak payah nak kena jawab soalan atau letak slogan bagai.... just upload gambar jer yer...
hadiah pun menarik jugakk dari Pierre Cardin ... wallllaaaaaaaa, bestt tu.... mana tau murah lak rezeki aku nanti kot-kot jadi pemenang.. Amin..

so, inilah gambar papa dan Adam yang aku pilih :


Nama anak : Adam Zikry Bin Mohd. Razif (3 bulan ++)
Nama papa : Mohd. Razif Bin Mohd Ali (28 tahun)

aku pilih gambar ni sebab aku suka sangat tengok papa susukan Adam... Adam perangai dia memang pelik sikit.. kalau dengan mama dia, susukan sambil baring kat tilam pun takpe.. tapi bila dengan papa dia mulalah Adam mengada-ngada nak papa dia susukan atas pangku macam dalam gambar tu.. macam-macam lah Adam ni... lagipun gambar tu nampak kasih-sayang yang wujud antara papa dan Adam..

aku tak rancang lagi nak celebrate Father's Day ni lagi... tapi Insya Allah, maybe ada kejutan dari mama dan Adam hehe... kan papa suka unplan... semoga kejutan yg mama buat nanti akan meninggalkan kenangan yang terindah untuk papa... tahun ni kan 1st time papa celebrate Papa Day.. thank to Mama Tisya sebab buat contest untuk kaum bapa ni...


0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com