Nuffnang Gadget

June 19, 2009

Happy Papa Day...

Scrapbook at WiddlyTinks.com

esok adalah Hari Father's Day khas untuk semua bapa-bapa...
tahun ni 1st time papa sambut Papa Day..
nasib baik Adam tak tau nak wish lagi hehe..
kalau dia dah boleh cakap mesti comel kan dia wish kat papa...
huhu, tak sabar pulak nak tunggu Adam besar hehe..

Papa, Happy Papa's Day from mama & Adam..
we alwaiz luv u bebehhhhh...
Papa is the best papa in the world...
Thanks to be papa to Adam..
Thanks to be my my hubby, my lover, my best friend to me...
Sayang papa mwahhhhhhhh....

p/s: thanks ye papa malam tadi tolong jaga Adam.. mama tak sihat kena batuk & selsema.. Adam mcm tau-tau jer mama dia tak sihat... asyik mengempel jer kat papa time tido... nak suruh papa tepukkan dia... mama terjaga pukul 5.00 pg tengok Papa tengah masukkan Adam dalam buai.. tapi Adam tak tido-tido jugak.. asyik nak tengok citer kartun jer pagi-pagi... macam-macam betul Adam sekarang...

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com