Nuffnang Gadget

July 16, 2009

Alhamdulilah.. Sudah Sampai Ke Pemiliknya...


Alhamdulilah, selepas beberapa kali tertangguh nak menghantar hadiah ni, akhirnya harini sampai jugak ke pemiliknya... Alah hadiah Contest yang alycia buat dulu.. ingat lagi tak... Pemenangnya adalah nizza-abira...

Actually, aku bagi hadiah ni by hand jer.. kebetulan nizza ni satu kementerian dengan aku.. cuma lain-lain bahagian... tapi selama ni tak pernah jumpa pun... baru harini jumpa dan kenal.. manis orangnya... sorry ye nizza, sebab lambat pulak alycia bagi hadiah hehe...

Apa pun alycia harap nizza sudi menerima pemberian yang tak seberapa ni dari alycia...
Insya Allah, jika ada kesempatan alycia akan buat contest lagi.. ni tengah nak cari penaja dulu haha...

2 yang komen:

nizza-abira said...

tengah senyum panjang ni....

Thank's alycia :)

sangat suka dgn hadiah tu :)

~~@lyci@~~ said...

terima kasih kerana sudi terima hadiah tu :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com