Nuffnang Gadget

July 28, 2009

Happy Besday Mama Fami..


harini besday Mama Famy a.k.a Ct Fatimah.. member opisku..
sebab kek dah selamat masuk dalam perut ni, tu yang semangat buat entry ni hehe.. yelah, sekarang ni asyik cerita Adam jerkan.. sesekali bagilah mama lak nak glamer skitt.. kang kawan-kawan mama rindu lak nak tengok gambar mama.. hahaha, alasan...

Anyway, happy besday to CT.. semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia with hubby & abg fahmy & coming beby... jaga beby elok-elok taww..

Member Merayap Forever ....

psss.. jangan lupe projek hari khamis.. mon, nak ikut tak hihi...

... inilah besday gurl nya ...

... posing with besday gurl + lala ... sila abaikan muka aku yg selebet time petang2 ni ...

3 yang komen:

mizz-siti said...

kehkehkeh...thanks zura wat entry nih...empunya badan tak buat2 entry lagi...setakat ni projek khamis ni on je..kite pi sesame la ye..mon & lala..jom la..amik cuti taww..join kitaorang.

~~@lyci@~~ said...

sbb kek dah masuk dlm perut tu yg semangat tu.. jom ar mon ngan lala.. dah lame tak lepak sama2 ni.. aku dah usha tini dah.. jap lg nak usha ita lak hehe.. kita buat gathering kaum ibu hehe..

Puteri Mona said...

siot arrrrrrrr nak itotttttt tapi aku kul 4 kang aku da belepas ke sarawak. Again??? buat kali 3 lam bulan nih. Buduh tol. Anyway BEBEDAY TO U SITI FATIMAH!!!! moga panjang umo, murah rejeki dan dipermudahkan segala urusan ye. Muahhhss. Pssst ... belikan aku apa2 yg menarek tetareks ek, nti aku bank in

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com