Nuffnang Gadget

July 8, 2009

Papa... tengok Adam ni...

sekarang ni kan Adam dah ada 2 habit..

1. Sembur air liur..

tengoklah aksi Adam sembur air liur.. kalau menyembur tu bersungguh-sungguh betul dengan penuh perasaan.. kadang-kadang sambil hisap susu tu boleh jugak menyembur.. ha, kan dah kena susu kat muka..

2. Tarik baju..

memanglah suka sangat anak mama ni tarik baju... penat jer mama siapkan Adam elok-elok, baju tight in dalam seluar.. mama hilang kejap jer tengok baju dah terburai kat luar huhu.. pastu kalau tido, tak dapat nak pegang sapu tangan, mesti Adam tarik-tarik baju dia... malam-malam tido pun baju Adam mesti keluar huhu.. lasak betul lah Adam sekarang...

Ni step-step Adam tarik baju...


2 yang komen:

InT@N said...

alamak dh nmpk pusat daaaaaaaaaaa

nizza-abira said...

sonoknya tengok adam makin membesar. Satu2 keletah dia mencuit hati kan. Teringat kan anak buah nizza yg nama adam tu. kalau org lain ada bantal busuk, tp dia ada saputangan busuk! suka cium & gentel saputangan tu. Apa yg penting, saputangan tu mestilah pakai pewangi downy kalu tak dia tak mahu.

macam-macam kan?! :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com