Nuffnang Gadget

July 21, 2009

Senyuman dan Ketawa Itu...



sesungguhnya senyuman dan ketawa inilah yang sering aku rindukan... setiap kali bangun pagi, aku selalu perhatikan Adam mesti tercari-cari.. tak taulah dia carik mama ke, carik papa ke.. lepas mama cakap " Adam, assalammualaikum anak mama"... terus adam senyum kat mama.. how sweat lah Adam... tiap-tiap pagi mesti aku ternanti-nanti senyuman pertama Adam... lagi-lagi lepas tu kalau mama pergi kat Adam, cium-cium Adam.. mama bagi susu.. Adam usap-usap muka mama.. alahai, rasa macam tak nak pergi kerja... mesti semua momies merasa perasaaan yang sama kan... lagi-lagi lepas tu mama agah-agah, main peek a boo ngan Adam, adam ketawa mengekek-ngekek.. alahai, comel jer mama tengok mulut dia.. rasa macam nak geget jer hehe...

hmmmm, mesti papa pun rindu nak tengok Adam senyum dan ketawa... 10 days to go Adam will meet his papa... mizzz u papa....

1 yang komen:

nizza-abira said...

Alahai
lama lagi papa adam nak balik ye...
baby yg sedang membesar ni memang sonok buat main kan...?

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com