Nuffnang Gadget

August 25, 2009

Adam & Makwe Adam..

pagi tadi mama hantar Adam kat rumah ibu... pastu baringkan dia sebelah Marisa a.k.a Makwe Adam... terus ajer Adam meniarap pergi kat Marisa.. siap pegang-pegang tangan lagi... amboi Adam, kecik-kecik dah ngenyam yer anak mama....

Ibu kata Adam suka ajer kacau Marisa.. kalau Marisa tido dia cabut putinglah... kadang-kadang tarikk rambutlah... pegang-pegang tangan tu dah biasa dah kat Adam.. macam-macamlah Adam ni...

p/s: papa, tengok lah anak papa ni ha...

... ni Adam dah start nak pergi kat Marisa ...

... tengok tu, siap pegang-pegang tangan lagi ...

6 yang komen:

Anonymous said...

hhahhha..

kelakar tol tgk adam ni

mcm2 tol perangai die..

adam ooohh adam..

xpe..

die ikot perangai papa die

MERCY lebih

hahahahahha


~aku yg selalu share tmpt tdo ngn adam~

~~@lyci@~~ said...

like papa like son ke papa hehe..

~ aku yg slalu tido sorg sbb adam dah tido kat papa = best ~

CatlinaFly said...

alah...cute nyer....sweeeettt! ;)

~~@lyci@~~ said...

tq anty :)

payarumput21 said...

Salam Alycia...


Hmmmmm... tak lama lagi.. boleh la rasa "Nasi Minyak" adam pulak.. huhu..

:)

~~@lyci@~~ said...

nak tunggu nasik minyak adam lambat lg lah aunty :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com