Nuffnang Gadget

August 21, 2009

Baby In Pink Contest..

haritu aku jenguk blog MamyKepoci.. sekali ternampak lak Mamykepoci join Baby In Pink Contest kat blog sha a.k.a Ibu Puteri... aku siap cakap kat Mamykepoci lagi...." alah, adam takde baju pink.. kalau ada mesti dah join..."

tetiba semalam masa kat rumah lepak-lepak ngan adam timbul lak idea... adam takde baju pink, seluar pink... yelah, pink ni color untuk gegirl... jaranglah baby boy nak pakai color pink... tapi adam ada TOWEL PINK !!... than apa lagi, aku pun pergilah ambik towel tu, bukak baju ngan seluar adam, pastu balut adam mcm berkemban... adam pun layan jerlah mama dia yang memang dah meroyan nak join contest ni kan... adam kan pantang nampak kamera.. memang dia nampak kamera jer terus lah posing sakan...

ok, saksi kan lah aksi Adam In Pink ahakkk....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Nama : Adam Zikry bin Mohd. Razif

D.O.B : 18 February 2009

ok ke tak gambar ni puan penganjur.. kalau penyertaan ni nak batalkan pun tak pe... ni sebab mama adam ni dah gila meroyan nak join contest haha...

a. Kenapa anda patut menang dalam contest ni ?

Kenapa aku patut memang??? Hmm, sebab aku rasa gambar yang aku hantar ni unik & seksi haha... kesian adam jadi mangsa mama dia...

b. Apa yg anda tahu ttg blog Sha ni & kenapa anda suka baca blog ini??

yang ni memang susah nak jawab.. sebab ni lah 1st time aku masuk blog Sha ni.. ni pun sebab ada Baby In Pink Contest... kan aku gila nak join contest haha.. ni aku rasa memang sikit lah markah aku ni... tapi apa pun, daripada 1st review aku kat blog Sha ni, sha adalah ibu kepada Puteri Nur Shaika.. dah 1 tahun 3 bulan dah puteri ekkk.. comeinya... macam ibu nya jugak... samalah macam blog-blog mummies yang lain... banyak cerita tentang anak dari diri sendiri... tapi takpe sha, alycia dah add sha kat bloglist alycia... so, lepas ni bolehlah kita berkenalan dan berkongsi cerita tentang anak ekkk.. salam perkenalan dari alycia... (eh, ni bukan nak paw penganjur ni nak suruh kasi up skit markah ... ni salam ikhlas dari alycia hehe..)

ok, kalau nak jon contest ni, just klik jer kat Baby In Pink Contest ni.. hurry up.. esok tarikh tutup.. ada masa lagi ni nak posing kan anak dengan baju pink.. tak pun buat macam aku, balut anak dengan towel pink hehe... hadiah misteri menanti kepada pemenang... jom jom jom join...


3 yang komen:

CatlinaFly said...

salam ramadhan... good luck to both mummy alycia & baby adam yea!

Anonymous said...

sian tgk adam..

jd model x berbayar..

huhuuhuh



~aku yg suka sanp pict Dadam~

~~@lyci@~~ said...

Catlina:
salam Ramadhan to u too..
Tq :)

papa:
adam kan model tetap papa..

~ aku yg paksa laki aku buat PS ~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com