Nuffnang Gadget

August 21, 2009

Salam Ramadan..

(Sabda Rasullallah S.A.W)
" Sesungguhnya telah datang kepada kamu bulan Ramadan bulan yang penuh berkat Allah telah fardhukan ke atas kamu berpuasa padanya. Sepanjang bulan Ramadhan itu dibuka segala pintu Syurga dan ditutup segala pintu neraka serta dibelenggu segala syaitan"

kepada kawan-kawan dikenali, tidak dikenal, silent reader, yang termasuk kat sini... Selamat menyambut Ramadan al-Mubarak.. Semoga segala ibadah kita diterima olehNya... Amin ...

ikhlas,

Alycia, en ajip & Adam Zikry...

------------------------------------------------------------------------
harini kat ofis ada jamuan sambut puasa.. so masing-masing bawak juadah sendiri.. memang penuh lah meja.. sampai tak tau apa nak makan... so, sebelum puasa ni saje je lah letak makanan yang ada.. esok dah puasa dah.. nanti takut ada yang terliur pulak haha...

... tuan rumah mesti lah posing dulu kat makanan...

... ni kuih-muih yang ada ...

... ni lah juadah yg aku bawak ... ikan bilis garing campur petai ...

2 yang komen:

shaifulsafar said...

aduiii.... bertambah lapar tengah2 hari nih....

~~@lyci@~~ said...

kena makan.. janagn tahan2.. esok dah pose hehe...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com