Nuffnang Gadget

August 18, 2009

Sebab Hari Hujan... Terbeli Benda Ni ...

petang semalam kat rumah masa aku tengah main dengan Adam, tetiba papa call..

Papa : Ma pa balik lambat sikit yer.. pa kat puchong ni.. hari hujan..

Mama : Pa kat puchong kat maner??

Papa : kat IOI Mall ...

pastu dalam pukul 8 lebeh papa sampai rumah.. pastu termalu-malu jinjit paper bag..

... inilah paper bagnya ...

... close up sikit ...

Mama : papa beli ape tu...

Papa : Tu ar ma... sebab hari hujan.. papa duk sengal sorang-sorang tak tau nak buat ape, kan dah terbeli benda ni...


.... tadaaaaaaaaaa... inilah dia benda yang terbeli sebab HUJAN ...

korang nak tau TERBELI ape??? Papa beli KAMERA DSLR... fuiyoooooo, mama taulah papa dah lama mengidam benda tu... tapi janganlah salahkan hujan lak hehe... tapi dalam hati aku.. eiii, sukeeeee.. pasni memang banyaklah photo shoot yang unplan hehe... siap cakap lagi kat papa... takpe pa.. practice make perfect.. pa kan selalu berangan nak jadi macam Chot, macam Shaiful Safar.. ha, pasni papa boleh lah jadi photographer lak... takpe takpe, bab edit gambar nanti mama buat (konon-konon lah)..

malam tadi ada orang dah kenyang.. aku masak siapkan dinner pun dia boleh buat tak reti jer menggodek benda alah tu... dan cam biasa aku tetap ar kena jadi model kan.. nak test kamera baru... papa siap cakap lagi kamera kompek yang ni aku punya... yahoooo, tak kisahlah.. aku pun dah ada kamera gakkk.... tak kisahlah, kecik pun kecik lah.. yang penting boleh posing... kan setiap blogger WAJIB ada kamera hehe...

p/s : pasni aku ngan adam selalu kena tinggal lah... sebab ada orang tu dah berangan nak buat street photografi huhu... chayok chayok papa.... bila papa dah terer, kita UP lagi beli yang ada video lakkk kann... eiii, mama suka....

... uihhh, orang tu tak sempat2... nak makan pun kenyang ... terus jer baca manual ...

... dan macam biasalah kan, aku kenalah jadi model kat kamera tu... kalau tak kasi, maunya rumah tu bergegar kang.. tak pun mogok tak yah makan seminggu huhu ....


psttttttttttttttt... papa ngan mama sibuk godek kamera baru.. budak kecik tu buat ape??

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

... dah tido rupanya ... aman sikit .. kalo tidak mau nya dia pun nyibuk sama nak godek kamera ...


3 yang komen:

mizz-siti said...

hamboii..pasni makin pandai la adam berposing ekk..

~~@lyci@~~ said...

ke mama yg over huahuahua...

shaifulsafar said...

hahaha... tahniah2... welcome to da DSLR world!... model tak berbayar dah ader... shoot jer.... heheheh

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com