Nuffnang Gadget

September 4, 2009

Lebai Kecik...

nak tengok tak rupe pak lebai kecik....
jap yer mama carik...
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaaaaaa....


inilah Lebai Adam.. hahahaha, lawak lah Adam... malam semalam jalan-jalan kat PKNS Shah Alam.. sekali jumpa satu kedai yang jual songkok.. tanya kat adik tu ada kopiah saiz kecik tak.. adik tu kata ada.. terus bagi yang ni... mama test kat kepala adam muat-muat jer.. just nice.. pastu adam tak sibuk nak bukak-bukak pun.. terus jer pakai sampai balik rumah.. harga kopoiah tu RM 5 hinggit jer... mama apa lagi, rembatlah lagi satu color putih+biru nak matchkan dgn baju melayu adam.. nak pakai time raya... alahai anak mama....

p/s : mama doakan adam jadi anak yg soleh... nanti boleh doakan untuk mama & papa bila mama ngan papa dah takde kat dunia ni lagi yer sayang... sayang adam...

p/s lagi : papa kata adam dah macam mualaf cina ahakkkk.... ye ker papa...


4 yang komen:

Anonymous said...

ahaha..

aduhai..

comel tol lebai kecik ni

ahaha

cm anak cina mualaf je

heheh



~aku yg bw Bini n adam jln2 kt shah alam~

InT@N said...

olololo omei nye lebai adam...
lorr akk g pkns ke?? klau sy g smlm mst trsrempak kte..huhu

Puteri Mona said...

hahahha tomei jek adam jd lebai. Aku tgh carik songkok kecik utk hafiey. Payah tol ek nak carik yg kecik. Kalau beli kopiah kang tak sama lak adik badik. Ko penah jumpa tak yg saiz 17 ke huhu

~~@lyci@~~ said...

papa:
nnt kita gi shah alam lg yer papa (sambil buat muka manja2)

intan:
lah ye ker.. hmmm, xde rezeki lah nmpaknya kita nak jumpe..

mona:
hmm, tu ar pasal aku beli kopiah utk adam sbb tau songkok xde saiz kecik..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com