Nuffnang Gadget

October 27, 2009

Adam... Oh Adam...

tengoklah budak kat atas ni.. geram jer tengok... sekarang ni dah pandai buat perangai macam-macam... memang menguji kesabaran betul... sekarang malam-malam buat perangai meragam menangis time tido... gelisah sana, gelisah sini... mula-mula mama marah, babab sikit nangis kejap jer... pastu papa pulak pujuk... buat perangai lagi, papa lak marah + babab sikit.. terus merajuk terus.... tido pun jauh-jauh jer ngan papa... takmo minum susu....

tapi pagi-pagi bangun, pandang mama terus cakap....
;
;
;
;
;
" papaaaaaaaaaaa...."

eiiiii, geram jer mama tengok.. malam tadi ngajuk ngan papa... pastu bangun tido tanya papa huhu...

apa-apa pun, mama & papa tetap sayang adam... biasalah kan, budak-budak... ada kala buat perangai.. sabor jerlah... agak-agaknya kita masa kecik-kecik dulu macam tu lah... bila dah ada anak ni selalu fikir, ooooo macam ni lah dulu mak ngan ayah kita jaga kita.... terus beristifar dlm hati.... yup, mama & papa akan jaga adam, beri kasih-sayang sepenuhnya pada adam, didik adam jadi anak yg soleh.... yg akan doakan mama & papa bila dah takde nanti... itulah yg mama selalu doakan selepas sembahyang...

luv u babehhhhh...

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com