Nuffnang Gadget

October 27, 2009

Aku Masih Begini...

ingat lagi tak minggu lepas aku kata aku sakit bontot mata, dan pada minggu ini keadaannya adalah begini............
;
;
;
;
;
;
huwaaaaaaaa... mata aku lagi bertambah bengkak... last week lepas MC 3 hari, aku dpt MC lagi 2 hari... maknanya seminggu lah aku MC.. semalam dapat MC lagi.... agak-agaknya dengan keadaan mataku ini, adakah aku akan dapat MC lagi??????

aku pun dah bosan gak duduk kat rumah.... nasib baik ada adam... duk melayan adam ajer lah kerja aku....

p/s : papa, nampaknya kena masuk internet ni papa.... kalau ada internet kat rumah, tak lah mama bosan... boleh layan blog... update blog.... (adakah papa akan mendengar rintihan isterinya ini :p)...


2 yang komen:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nizza-abira said...

kecian alycia...
sepet + bengkak mata tu..? lain sgt dah rupa alycia.
so mcmana skrg? dah sihat lom?

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com