Nuffnang Gadget

October 22, 2009

Jamuan Raya Opis...

hahaha, walaupun dah bukan bulan Syawal, aku masih lagi buat entry raya.. alah, tak sempatlah wei nak buat entry sebelum ni.. dengan kerja yang tak abis-abis kat opis + aku yang MC kena sakit bontot mata.... so, terpaksalah aku extend buat entry ni.. jangan marah ekk kengkawan.... kalau marah pun, ada aku kisah hik hik...

Tarikh : 15 Oktober 2009
Lokasi : Persiaran Opis

so, nak jadikan cerita jamuan start pukul 11.30.. tapi bos ngan pegawai-pegawai lak ada meeting kat bilik meeting... memasing dah kebulur tengok makanan yang macam-macam kat luar ni.. so, nak hilangkan boring tunggu orang abis meeting, masing-masing berposing sakan... so, jangan termuntah lak yerk tengok piccas banyak-banyak ni...

... ni tuan rumah kena posing dulu ... aku pakai kaler merah.. tengok ramai pulak yg pakai merah... kira tema merahlah haritu ...
... sesi menggedik ... bos meeting kat bilik meeting ...
... posing lagi ... balik-balik muka ni jugakkan hihi ...
... ni aku sorang jer mak budak ... yg lain tu anak dara ... opsss, apa motif ekkk letak piccas ni hehe... sendiri mau ingat da ...
.... bos bila nak abis meeting ni ... dah penat dah posing + dah kebulur huhu ...

... okeh, sesi makan time ...
ok, jom layan makanan lak...
... kek yang ditempah khas ...

... ni lah yang aku bawak ... puding laici & kek chocolate rice ....

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com