Nuffnang Gadget

October 14, 2009

Majlis Kawin Along Huda..


Sabtu lepas kami pergi majlis kawin anak buah sepupu en. Ajip kat StadiumTasik Titiwangsa, KL.. mula-mula en ajip kata buat kat dewan.. pastu mama pun dressing lah punya vouge, tapi rupanya kat stadium... ok lahhh sebab banyak space... lepas makan boleh lepak-lepak kat tempat duduk stadium tu, ala-ala tengok perlawanan badminton haha... tapi yang frustnya mama dah dressing punya cun, tapi gambar tak banyak... sebab en ajip jadi ala-ala photographer ke hulu ke hilir bawak kamera... tapi gambar bini ngan anaknya yelekkkk huhu.. takpe papa, gaya ada dah macam jurugambar profesional hehe... chayok chayok papa...

selamat pengantin baru untuk huda & najmi... semoga berbahagia ke akhir hayat.. Amin..

so, jom layan piccas..


... ni kat rumah lagi masa siapkan adam... masa mama tengah bersiap adam tido.. pastu kejutkan dia, tengok mama dah dressing cun... terus jer adam diam pakaikan baju sbb tau nak pergi jalan.. kalau tidak, mau 1/2 jam nak pakaikan baju + ketiak mama berpeluh-peluh ...

... adam pun dressing cun siap pakai kemeja hihi... dah kata kat dewan kan tapi rupanya kat stadium ...

... papa seakan-akan memahami perasaan bini dia ... shoot lah gambar ni sekeping huhu :p ...

... aik, adam belum apa-apa dah lelap ... pengantin pun tak sampai lagi adam ...

... inilah pengantinnya, huda & najmi... comel jer huda tu ...

... ni kat pelamin pulak ...

... mama salam pengantin ... nak posing kat tengah dah tak bole, takut adam capai sana capai sini ... so, posing jerlah kat tepi huhu ...

... adam pun nak salam pengantin jugak ...


1 yang komen:

SiKecil Yang Nakal said...

uih..

byk tau pict mama

pict papa je yg xde

huuhuh

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com