Nuffnang Gadget

October 9, 2009

Tq Papa...

petang semalam balik kerja, sama pulak sampai dengan en ajip.. pastu terus papa kata, "mama, nak pinjam kereta jap''... aku lak tanya : "papa nak pergi mana??" en ajip cakap : "nak jalan-jalan jap..".. pastu aku pun terus jer lah bagi kunci kereta... adam lak nampak papa dia dah melalak nak ikut.. aku malas nak pergi sebab cuaca petang tu panas... malas lah mama adam...

pagi tadi masa naik kereta, tetiba jer nampak ada remote kat tempat radio... pastu tengok radio aku dah baru... dah boleh pasang CD tu... before ni macam biasalah kan kereta kancil, radio standard jer lah.. yang masuk kaset tu jer....

tetiba jer rasa nak nangis ala-ala macam terharu lak.... terus jerit-jerit suka-suka dalam kereta.. adam pun macam pelik jer tengok mama dia haha... terus aku kata "yeeeeeeeeeee... mama suka... adam suka takkkkkk???? adam buat muka pelik, pastu bebel ntah apa-apa... adam, pasni mama beli cd lagu, pastu kita dengar dalam kereta sama-sama yer...
TQ papa.....
luv u bebehhhhhhhhh....

... taraaaaaa, ni lah radionya ...

ni pulak gambar yang aku curik dari kamera en ajip masa tengah pasang kat kedai ...


0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com